Water

Stichting Mandelahuisje – Ocean Love

Stichting Nieuwe Waarde heeft in 2023 een donatie toegekend aan partner Stichting Mandelahuisje, voor het project Ocean Love.

“Because you protect what you love” ~ Ocean Love

Ocean Love is een non-profit initiatief dat mensen betrekt bij het beschermen van de oceaan en alles dat daar in leeft, door juist de nadruk te leggen op de schoonheid en de kansen. Samen met fotografen, dichters, duikers, filmers, verhalenvertellers, wetenschappers en activisten geeft OceanLove de oceaan een gezicht én een stem. OceanLove raakt mensen zó in het hart dat ze niet langer wegkijken, maar juist meehelpen, als nieuwe vrijwilliger, donateur of activist. Door middel van publicaties, sociale media, een speciaal boek, een ‘community van ocean lovers’ en de OceanLove Innovation Award. Met dit laatste initiatief worden wereldwijd alle bright minds uitgenodigd om innovatieve producten, services en campagnes te bedenken, ter bescherming van de oceanen en ter verwezenlijking van SDG14 (“Life below water”). De beste plannen zullen ook op weg geholpen worden richting realisatie.

Mei 2023