Armoedebestrijding & Educatie

The Hunger Project – Game Changers Mozambique

Stichting Nieuwe Waarde heeft in 2023 een donatie toegekend aan partner The Hunger Project in samenwerking met Peace Parks, voor het initiatief Game Changers in Mozambique.

Mozambique werkt met dorpsgemeenschappen met een geïntegreerde aanpak aan ontwikkeling op alle fronten: van gezondheidszorg, onderwijs, landbouw en voedselzekerheid tot water en milieu, microfinanciering, ondernemerschap en gendergelijkheid. Dat doen we met programma’s via onze epicentrumstrategie.

In 2021 startte The Hunger Project samen met natuurbeschermingsorganisatie Peace Parks Foundation een nieuw project rond het Zinave National Park in Mozambique. En dat is hard nodig: Mozambique is een van de allerarmste landen ter wereld.

We legden in 2021 de fundering voor dit nieuwe netwerk: Game Changers. Dit ondernemersnetwerk gaat het werk van The Hunger Project en Peace Parks Foundation rond het Zinave National Park ondersteunen: een investering in mens, dier en natuur.

Open Website